Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Jedna nebo více barev netisknou (vynechávají). Jak mám postupovat? Při tisku je na stránkách rozmazaný inkoust. Jak mám postupovat?
(9) Jak mohu odstranit hlášení "Nelze ... " nebo "... ( "Nelze změnit" "Nelze čistit" "Nelze inicializ." "Nelze tisknout" "Nelzeskenovat" )? Jak mohu odstranit chybové hlášení Machine Error (Porucha) 46? Jak odstraním z displeje hlášení „INK EMPTY“ (NENI INK)? Jak z displeje odstraním hlášení „Zaseknuty papir “ nebo „Zasek tisku“? Jsem uživatelem Windows Vista. Při pokusu o instalaci kompletního balíčku s ovladači a programem se mi zobrazí chybové hlášení„Neošetřená výjimka“. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows XP a když se pokouším nainstalovat ovladače USB pro zařízení Brother, zobrazí se mi zpráva „Instalacitohoto hardwaru nelze dokončit“ a nemohu tisknout. Jak mám postupovat? Na LCD display se zobrazuje chybový kód (číslo). Co to znamená ? Po vložení paměťové karty (média) do slotu v zařízení, se objeví hlášení "Karta plna" i když plná není. Jak mám postupovat? Při pokusu o instalaci aplikace MFL-Pro Suite z disku CD-ROM se mi zobrazí vnitřní chyba 2723 a chyba IS001 s upozorněním: ThePaperPort Installer doesn't respond. Jak mám postupovat?
(3) Jedna nebo více barev netisknou (vynechávají). Jak mám postupovat? Mohu přijímat faxy a hovory i pokud je zařízení přepnuto do režimu spánku? Při tisku je na stránkách rozmazaný inkoust. Jak mám postupovat?
(2) Jak mohu odstranit chybové hlášení Machine Error (Porucha) 46? Proč můj počítač nereaguje po připojení k zařízení Brother přes USB?
(3) Jak vložit papír? Jak z displeje odstraním hlášení „Zaseknuty papir “ nebo „Zasek tisku“? Lesklý papír se nepodává správně. Jak mám postupovat?
(12) Jak mohu zlepšit špatnou kvalitu tisku? Jedna nebo více barev netisknou (vynechávají). Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Mac OS X a při pokusu o tisk se mi zobrazují chybová hlášení. Jak mám postupovat? Mám problém při tisku v aplikaci Adobe® Acrobat®/ Acrobat® Reader™/ Reader®. Co mám dělat, abych tentoproblém vyřešil? Po tisku na kancelářský (standardní) papír je černý inkoust stále mokrý (při tisku z PC). Jak mám postupovat ? Po tisku na lesklý papír je černý inkoust stále mokrý (při tisku z PC). Po výběru tisku jako stupňů šedi v ovladači tiskárny je pro vytištění obrázku ve stupních šedi použit pouze černý inkoust nebovšechny druhy inkoustu v patroně? Používám Windows a tisk je velmi pomalý. Jak mám postupovat? Proč nemůžu tisknout, když je tisková kazeta prázdná? Proč v barevných inkoustových kazetách dojde inkoust, i když netisknu (nebo jen velmi málo) barevné dokumenty? Při použití aplikace Microsoft® Word 2002 jsou okraje, které mají vlnovky, tečky nebo čárky, tištěny jako plné čáry. Jak mámpostupovat? Při tisku je na stránkách rozmazaný inkoust. Jak mám postupovat? Více
(5) Jsem uživatelem Mac OS X 10.4/10.5 a nainstaloval(a) jsem aplikaci Adobe® Photoshop® CS3, ale můj skener aplikacenenalezla v Photoshop CS3, ačkoli mohu skenovat pomocí aplikace ControlCenter2 nebo dalších aplikací. Jak mám postupovat? Jsem uživatelem Windows. Funkce síťového skenování byla po instalaci ovladače funkční, ale nyní již nefunguje. Jak mám postupovat? Mohu tisknout, ale nelze skenovat přes síť. (Pro Windows) Pokud skenuji dokument do PDF pomocí ContorlCenter3, je výsledný soubor příliš veliký. Jak mohu dosáhnout menší velikosti souboru? Používám Mac OS X 10.5. Při pokusu o skenování pomocí Brother ControlCenter2 přes USB rozhraní, se okno ControlCenter2 zavře. Jakmám postupovat?