Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(3) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Použití Universal Print (Univerzální tisk) (Mac) Použití Universal Print (Univerzální tisk) (Windows)
(25) Fotovalec ! Chlazení Chybí toner Chyba kazety Chyba zásobník 2 Kondenzace Málo toneru Mnoho zásobníků. Maximálně lze použít jeden přídavný zásobník. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze tisknout ## Nepoužitelné zařízení Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Nesprávný toner Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje Po zapnutí se na LCD zařízení objeví zpráva "Opakovat aktualizaci pomoci USB","Opakovat pomoci USB" nebo "Vyzkouset aktualizaci pomoci Brother Firmware Update tool". Přeplněná paměť Stav tiskárny je offline nebo pozastaveno. Uložiště plné Výměna jednotky fotoválce Výměna nádobky na odpadní toner Výměna tonerové kazety Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Životnost tonerukončí" nebo "Vyměňte toner". Jak mám postupovat? Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Zdvojený tisk / pruhy na výtisku
(4) Nelze nastavit zařízení pomocí aplikace Brother Mobile Connect. (Android™) Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po aktualizaci aplikace nemohu najít svou tiskárnu Brother v aplikaci Mopria™ Print Service (MPS) nebo BrotherPrint Service Plugin. (Android™) Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“.
(3) Papír uvízl uvnitř přístroje Papír uvízl v oboustranném zásobníku Papír uvízl v zadní části přístroje
(18) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Barevné svislé pruhy nebo pásy na stránce Na stránce se objevují vodorovné barevné čáry Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti (Windows / macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Použití Universal Print (Univerzální tisk) (Mac) Použití Universal Print (Univerzální tisk) (Windows) Při klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) se zobrazíchybová zpráva „No AirPrint Printers Found (Nebyly nalezeny žádné tiskárnyAirPrint)“. Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je offline nebo pozastaveno. Zdvojený tisk / pruhy na výtisku Změna nastavení ovladače tiskárny (pro Windows)“. Více
(3) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Rychlost skenování je při skenování z mého zařízení malá. (Windows)