Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(5) Co znamená blikání jednotlivých diod? Led dioda Toner i po výměně toneru stále svítí nebo bliká, nebo monitor stavu stále hlásí "Konec životnosti toneru". Jak mámpostupovat? Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x.
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(3) Jak mohu odstranit zaseknutý papír? Moje zařízení Brother špatně podává papír. Vytištěný text je zešikma, má špatnou pozici.
(23) Jak mohu tisknout oboustranně? Jak mohu ve Windows XP tisknout pomocí protokolu IPP? Jak mohu zapnout/vypnout režim úspory toneru? Jak vytisknu obálku z ručního podavače v aplikaci Windows ? Kde najdu volbu ručního duplexního tisku v ovladači pro Mac OS X 10.3 ? Mohu tisknout z aplikací pro DOS? Na výtisku jsou vertikální černé čáry. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Používám Windows Vista a pokouším se používat síťově připojené zařízení Brother, které ale zůstává offline a nemohu na němtisknout. Jak mám postupovat ? Při tisku černých objektů se v nich objevují bílé tečky. Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Při tisku z aplikací Outlook/Outlook Express nebo Internet Explorer se stránka nevytiskne dle očekávání. Pravá nebo levá částstránky je například prázdná nebo se vytiskne na samostatný papír. Jak mám postupovat? Stav tiskárny je offline nebo Pozastaveno. Své zařízení Brother používám v síťovém prostředí TCP/IP OS Windows XP/Windows Vista. Dříve jsem tisknout mohl/mohla, ale nyní jižne. Proč? Tiskárna nemůže tisknout celé stránky dokumentu. Tiskne se chybové hlášení MEMORY FULL (PLNA PAMET). V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. V operačním systému Mac OS X 10.5 Leopard, zůstává ikona tiskárny i po ukončení tisku na liště. Jak mohu odstranit ikonu tiskárnyz lišty a zabránit jejímu zobrazení? Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Vytištěné stránky jsou celé černé. Vytištěný text (obrázek) se na výtisku opakuje. Vytištěný text je zešikma, má špatnou pozici. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.