Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax)
(2) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan?
(1) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače.
(7) (Video) Kalibrace vašeho zařízení Brother Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Když nastavím nastavení Velikost dokumentu na "Auto", naskenovaný obrázek chybí nebochybí oblasti ve skenovaných datech. Přístroj Brother nemůže skenovat prostřednictvím sítě Skenování dokumentu pomocí aplikace Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Skenování a další problémy Vložení dokumentu nestandartní velikosti