Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(6) Během instalace aplikace Web BRAdmin zobrazuje antivirový program varovné hlášení. Jak mám postupovat? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“ . Na Status Monitoru se objeví „Offline“. Při spuštění nástroje pro aktualizaci Firmware nebo instalačního nástroje I-FAX se na monitoru počítače zobrazí hlášení „Programse nepodařilo spustit“. Jak mám postupovat? Vyměnil jsem tonerovou kazetu, ale na displeji zůstává hlášení "Toner Life End (Neni toner)". Jak mám postupovat? Zprávu „[název souboru] nelze otevřít, protože pochází od neznáméhovývojáře.“ Zobrazí se v systému OS X verze 10.8.x.
(1) Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10)
(1) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“ .
(3) Jak mohu odstranit zaseknutý papír? Vytištěný text je zešikma, má špatnou pozici. Zařízení Brother nesprávně podává papír.
(20) Automatický tisk na obě strany papíru. Jaká je potisknutelná oblast stránky? Mohu tisknout z aplikací pro DOS? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“ . Na výtisku jsou vertikální černé čáry. Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Použijte univerzální tiskový ovladač pro jazyk PCL Používám Windows Vista a pokouším se používat síťově připojené zařízení Brother, které ale zůstává offline a nemohu na němtisknout. Jak mám postupovat ? Při tisku černých objektů se v nich objevují bílé tečky. Stav tiskárny je offline nebo Pozastaveno. Své zařízení Brother používám v síťovém prostředí TCP/IP OS Windows XP/Windows Vista. Dříve jsem tisknout mohl/mohla, ale nyní jižne. Proč? Tiskárna neočekávaně tiskne nebo vytiskne nesmyslné znaky. V operačním systému Mac OS X 10.5 Leopard, zůstává ikona tiskárny i po ukončení tisku na liště. Jak mohu odstranit ikonu tiskárnyz lišty a zabránit jejímu zobrazení? Výtisk není zarovnaný, nebo je zmenšena velikost vytištěného dokumentu při tiskudokumentu z aplikace Microsoft Word 2010. Výtisky mají šedé pozadí. Vytištěná stránka je celá černá. Vytištěný text (obrázek) se na výtisku opakuje. Vytištěný text je zešikma, má špatnou pozici. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Více
(2) Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“ . Nainstaloval jsem Kompletní balík ovladačů a pro gramového vybavení, ale některé aplikacenebyly nainstalovány. (Pro Windows® 10)