Využití záručního servisu je podmíněno tím, že veškeré výkony údržby a servisu, uvedené v Příručce k výrobku, musí být prováděny v autorizovaném středisku servisního partnera společnosti Brother. Je třeba také vzít v úvahu všechny pokyny obsažené v Příručce k výrobku, zejména týkající se řádného provozu výrobku. Kromě toho by měl být výrobek vždy provozován s originálním spotřebním materiálem Brother. V opačném případě mohou být nároky na záruku výrobku pozbyty.
Podmínkou pro poskytnutí bezplatného prodloužení záruky Brother je nákup zařízení v České republice a jeho registrace v období od 01.05.2017 do 30.06.2017 na webové stránce http://www.brother.cz/support/warranty-page. Po splnění výše uvedených podmínek bude záruční doba zdarma prodloužena ze 2 let na 5 let. Tato doplňková služba je propagační akcí společnosti Brother a vstupuje v platnost po registraci a splnění dalších požadavků stanovených předpisy. Společnost Brother si vyhrazuje právo na následná selektivní ověřování žádostí podaných pro zařízení na prodloužení záruky. Pokud se zjistí, že zařízení nesplňovalo při registraci podmínky pravidel společnosti Brother, vzniká oprávnění odmítnout poskytnutí prodloužení záruční doby a prodloužení záruky bude považováno za zrušené.
Tato registrace rozšiří a prodluží standardní záruku společnosti Brother.
Oprava / výměna na místě
Společnost Brother je odpovědná za vady nebo zhoršení parametrů kvality jen těch zařízení, která jsou jasně uvedena v záruce. Společnost Brother není odpovědná za jakoukoli ztrátu dat. Náhrady za finanční ztráty, například za prostoje ve výrobě jsou neoprávněné. Všechny ostatní závazky jsou výslovně vyloučeny v rámci vzájemné dohody.
Služby nezahrnuté v rozsahu této dohody jsou: čištění výrobku, spotřební materiál a díly, které se opotřebovaly při běžném používání. Pracovníci autorizovaného servisního partnera společnosti Brother opraví pouze ty závady, na které se vztahuje standardní záruka Brother.
Tato záruka výslovně vylučuje následující položky a úkony:
V případě realizace opravy v záruční době bude společnost Brother pokrývat veškeré vzniklé náklady na tomto základě, zejména náklady na vykonanou práci a náhradní díly, které jsou nezbytné k obnovení řádného provozu zařízení v závislosti na typu záruky, a přepravní náklady zařízení do a z autorizovaného servisu společnosti Brother. Brother nenese odpovědnost za jakékoliv přerušení podnikání nebo nezbytnou obnovu dat zákazníků, která je spojena s realizací opravy..
Zákazník může uplatnit záruku až po doručení dokladu o koupi výrobku. Pětiletá záruční doba je dobrovolná služba společnosti Brother na zakoupený výrobek Brother po splnění podmínky stanovené v bodě 2. Pokud během trvání záruky na základě používání přístroje došlo k dosažení konce jeho deklarované životnosti, pak záruční lhůta zaniká současně s koncem životnosti zařízení.
Tato záruka není převoditelná.
Tato záruka nemá vliv na práva zákazníka podle platných pravidel, ani nejsou dotčena práva vyplývající z kupní / prodejní smlouvy mezi kupujícím a prodejcem.
Soudem pro výkon pravomoci je stanoven příslušný soud v České republice.
Změny a dodatky musí být vyhotoveny písemnou formou. Společnost Brother si vyhrazuje právo změnit podmínky této promo akce bez předchozího oznámení s uvedením důvodů. Tyto změny jsou účinné od data jejich sdělení na webových stránkách Brother, s tou podmínkou, že právní účinky do budoucna nabudou platnost pouze pro zákazníky, kteří budou registrovat zařízení zakoupené po změnách ustanovení. Změny pravidel neovlivní žádným způsobem práva již získaná zákazníky, kteří registrovali výrobek před změnou pravidel.
Brno, 01.05.2017