Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(5) Konfigurace ověřování LDAP pomocí webové správy Konfigurace veřejného režimu v Secure Function Lock 3.0 (Blokovací funkce 3.0) Konfigurování autentizace v rámci Active Directory® pomocí webové správy Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Resetujte přístroj Brother
(8) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Jiné problémy Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Kopírování v úsporném režimu inkoustu Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem Zvětšení nebo zmenšení kopírovaných obrazů
(30) Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Dochází inkoust Instalace startovacího inkoustu Jsem uživatelem OS Windows Vista a zařízení Brother mám připojené do sítě. V tiskové frontě se zobrazují následující chyby "Error- Sent to Printer", "Sent to Printer" nebo "Deleting - Printing". Jak mám postupovat? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze rozpoznat Nelze rozpoznat množství inkoustu Nelze skenovat Nelze tisknout XX Není papír / Není podán papír Nepoužitelné zařízení / Nepouzit.zariz. Nesprávná velikost papíru Nesprávná inkoustová kazeta Nizka teplota Odpadní nádržka inkoustu nebo absorbér inkoustu je plný Otevřený kryt Po výměně inkoustové kazety se zobrazí „Žádná inkoustová kazeta“ nebo„Nelze detekovat“ a nelze tisknout. Přeplněná paměť Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Ruční podávání Spanek Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Uvíznutý papír Vysoká teplota Zásobník papíru č. 1 nebyl rozpoznán / zásobník papíru č. 2 nebyl rozpoznán Zásobník papíru je z poloviny naplněn papírem, ale zobrazí se zpráva s nízkouhodnotou papíru. Zaseknutý dokument Více
(16) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Faxy, které posílám, jsou vždy přijímány se svislou černou čarou. Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Odesílání faxu. Použití funkce PC-FAX příjem pro přenos přijatých faxů do počítače (pouze Windows®) Přesměrování přijatých faxů na jiný přístroj Příkazy dálkového vyzvednutí Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Tisk faxů uložených do paměti přístroje Ukládání přijatých faxů do paměti přístroje Vypnutí příjmu do paměti Změna možností Příjem do paměti Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem Více
(10) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Více
(16) Dokument uvízl uvnitř jednotky ADF Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Dokument uvíznutý ve spodní části jednotky ADF Odstranění útržků papíru Odstranění útržků papíru uvízlých uvnitř jednotky ADF Papír uvíznutý v přední části přístroje Papír uvíznutý v zadní části přístroje Uvíznutý papír Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Vkládání papíru do deskového podavače (zásobník DP) Vložení dokumentu na sklo skeneru Vložení fotografického papíru do zásobníku papíru č. 1 Vložení obálek do zásobníku papíru č. 1 Vložte papír formátu A3, Ledger nebo Legal do zásobníku papíru č. 1 / zásobníku papíru č. 2 / zásobníku papíru č. 3 Vložte papír formátu A4, Letter nebo Executive do zásobníku papíru č. 1 / zásobníku papíru č. 2 / zásobníku papíru č. 3 Zaseknutý dokument Více
(38) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) (Mac) Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) (Windows®) Automatický tisk ve formě brožury (Windows®) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Jiné problémy Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout bez okrajů. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v bezdrátové síti (Mac) Nelze tisknout pomocí zařízení Brother v drátové síti. (Windows/macOS) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nelze tisknout z počítače přes rozhraní USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Po výměně inkoustové kazety se zobrazí „Žádná inkoustová kazeta“ nebo„Nelze detekovat“ a nelze tisknout. Prevence rozmazání výtisků a zasekávání papíru (Mac) Prevence rozmazání výtisků a zasekávání papíru (Windows®) Proč dojde barevný inkoust v kazetách, když tisknu černobíle nebo jen zřídka barevně? Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Seřiďte podávání papíru tak, aby se snížil počet svislých čar. Snížení hlučnosti tisku Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Vytisknout jako plakát (Windows®) Zlepšení špatné kvality tisku. Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Změna voleb tiskových nastavení při potížích s tiskem Více
(36) "ControlCenter je třeba aktualizovat." - macOS 10.15 Catalina Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Export páru klientského klíče pomocí nástroje Web Based Management (webová správa) Funkce Easy Scan to E-mail Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Import veřejného klíče serveru pomocí nástroje Web Based Management (webová správa) Jiné problémy Když se pokouším tisknout nebo skenovat pomocí funkce NFC v iPrint & Scan, spustí se jinéaplikace. (Android ™ 10) Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat přes síť. Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do Upravitelného Textového Souboru (OCR) použitím ControlCenter4 vDomácím režimu (Windows) Skenování dokumentu pomocí aplikace Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého jako samostatný soubor. Skenování do upravitelného textového souboru pomocí funkce OCR Snažím se použít ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z internetu anemohu skenovat z Windows Serveru® 2008, Windows Serveru® 2008 R2, Windows Serveru® 2012, Windows Serveru® 2012R2 nebo Windows Serveru® 2016. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android/iOS) Tisk nebo skenování z aplikace Brother iPrint & Scan pomocí funkce NFC mobilníhozařízení Android ™. Tisk/skenování pomocí mobilního zařízení Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v domácím režimu (Windows®) Uložte naskenovaná data do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Vkládání dokumentů do automatického podavače dokumentů ADF Vložení dokumentu na sklo skeneru Vytvoření páru klientského klíče pomocí nástroje Web Based Management (webová správa) Vytvoření profilu pro skenování do sítě Vytvoření profilu pro skenování na FTP Vytvoření profilu pro skenování na server SharePoint® Zaslání naskenovaných dat na e-mailový server Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více