Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(7) Čáry přes stránku Černé čáry na stránce Oboustranné kopírování (1stranné na 2stranné) Prázdná místa v tisku Slabý tisk Stránka je šikmo Vše je černé
(13) Co znamená hlášení „Komun.chyba“ na LCD displeji? Dochází toner nebo Připravte novou tonerovou kazetu DOŠEL TONER Chyba fotoválce (válec!) Nelze skenovat Nelze tisknout nebo Nelze tisknout XX Není Papír Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Válec zastaven Válec končí Vyměňte toner Více
(10) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Co znamená NG na hlášení o přenosu? Čáry přes stránku Černé čáry na stránce Faxy, které posílám, jsou vždy přijímány se svislou černou čarou. K čemu slouží řízené zvonění (Distinctive Ring) a jak ho mohu nastavit? Prázdná místa v tisku Slabý tisk Stránka je šikmo Vše je černé Více
(1) V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(13) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Čáry přes stránku Černé čáry na stránce Možná řešení problémů s kvalitou tisku Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Prázdná místa v tisku Při tisku v aplikaci PowerPoint pomocí funkce 2 v 1 se některé okraje kolem dokumentu netisknou nebo se tisknou čáry, které by tamneměly být. Jak mám postupovat? Při tisku z aplikací Outlook/Outlook Express nebo Internet Explorer se stránka nevytiskne dle očekávání. Pravá nebo levá částstránky je například prázdná nebo se vytiskne na samostatný papír. Jak mám postupovat? Slabý tisk Stránka je šikmo V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Vše je černé Více
(2) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. V aplikaci Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybová zpráva„Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“.
(5) Jak mohu zkontrolovat, zda je na mém zařízení Brother oznamovací tón? K čemu slouží řízené zvonění (Distinctive Ring) a jak ho mohu nastavit? Mohu přijímat faxy, ale nemohu přijímat hovory. Mohu připojit telefon na stejnou linku jako zařízení Brother v režimu F/T? Proč mé zařízení Brother nemá oznamovací tón?