Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(2) Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Resetování přístroje
(6) Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Jiné problémy Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Kopírování občanského průkazu Změna voleb tisku pro vylepšení výsledků tisku
(20) Absorbér inkoustu téměř plný / Téměř plná nádržka odstřiku / Absorbértéměř plný Dochází inkoust Doplňte inkoust Na Status monitoru se zobrazuje zpráva „off line“. (Windows) Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat Nelze tisknout XX Nesprávná velikost papíru / Nesprávná velikost Nizka teplota Odpadní nádržka inkoustu nebo absorbér inkoustu je plný Otevřený kryt Přeplněná paměť Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Spanek Vysoká teplota Zásobník nebyl rozpoznán / Zásobník papíru nebyl rozpoznán /Zásobník # 1 nebyl rozpoznán Zaseknutí v tiskárně nebo uvíznutí papíru Zaseknutý dokument Zkontr.papir Zkontrolujte hladinu inkoustu a poté stiskněte [OK]. Více
(6) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Nemohu používat Gmail pro funkce e-mailu (například Skenování do e-mailu) a Internet fax (i-fax) Změna voleb tisku pro vylepšení výsledků tisku
(6) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Instalace aplikace Brother iPrint&Scan (pro mobilní zařízení). Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Nemohu se připojit k tiskárně přes Wi-Fi Direct pomocí pluginu Brother Print Service (Android™ 12 nebonovější). Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ .
(9) (Video) Vložení papírů A4 / Letter Dokument uvízl uvnitř jednotky ADF Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Odstranění útržků papíru uvízlých uvnitř jednotky ADF V přístroji uvízl papír při používání standardního zásobníku papíru (uvízlý papír) Vložení dokumentu na sklo skeneru Vložte papír do slotu k ručnímu podávání Zaseknutí v tiskárně nebo uvíznutí papíru Zaseknutý dokument
(24) (Video) Jak realizovat tisk e-mailem Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother iPrint&Scan (pro mobilní zařízení). Jedna nebo více mých barev netiskne (prázdná). Jiné problémy Když tisknu obrázky, kvalita není dobrá. Kontrola kvality tisku Kontrola zarovnání tisku přístrojem Brother Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Nelze tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Windows) Nemohu tisknout v bezdrátové síti (Wi-Fi) (Mac) Nemohu tisknout z počítače přes USB. Odstranění tiskových úloh z tiskové fronty. Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Po klepnutí na ikonu Tisk v mobilním zařízení ( iPhone, iPod touch, iPad ) se zobrazíchybová zpráva „Nebyly nalezeny žádné tiskárny AirPrint“ . Proč v barevných inkoustových kazetách došel inkoust, ikdyž vůbec nebo zřídka tisknetebarevně. Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Přidání zařízení Brother pomocí funkce AirPrint (macOS) Snížení hlučnosti tisku Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno Zlepšení špatné kvality tisku. Změna voleb tisku pro vylepšení výsledků tisku Více
(10) Aktualizoval jsem svůj počítač se systémem Windows 11 prostřednictvím služby Windows Update a nemohu jižtisknout, skenovat nebo faxovat z počítače. Instalace aplikace Brother iPrint&Scan (pro mobilní zařízení). Jiné problémy Které připojení lze použít k tisku ze zařízení (iPhone, iPod touch, iPad) pomocíaplikace Brother iPrint&Scan? Nelze opravit kabelové nebo bezdrátové připojení pomocí Nástroje pro opravusíťového připojení (Windows) Nelze skenovat dokument pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Windows/macOS) Nemohu skenovat přes síť. Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do upravitelného textového souboru pomocí funkce OCR Vložení dokumentu na sklo skeneru Více