Společnost Brother, založená před 100 lety v Nagoji v Japonsku, je více než 50 let přítomna i na evropském trhu.

Skupina Brother nabízí produkty a služby zákazníkům po celém světě - 17 výrobních závodů (včetně čtyř závodů Brother Industries, Ltd.) přes 50 prodejních míst v 44 zemích světa (podle údajů z dubna 2013.).

Společnost Brother působí v České republice od roku 1991 a je členem Brother Group Global. Brother Česká republika v současné době provozuje prodej, distribuci, marketing a technickou podporu v centrále na adrese Veveří 102 v Brně.

V současnosti produktová řada zahrnuje především průmyslové přístroje a zařízení Brother pro informační a komunikační technologii - tiskárny, multifunkční zařízení, faxy, tiskárny štítků a skenery, včetně originálního spotřebního materiálu a příslušenství Brother.

Evropské hospodářské společenství bylo založeno rok před tím při podpisu Římské smlouvy. Firma Brother ve městě Nagoya tuto skutečnost přijala jako velmi důležitý vývoj a identifikovala Evropu jako klíčové území pro rozvoj a růst společnosti.
Továrna na šicí stroje Jones byla v Británii považována za jednu z nejoblíbenějších značek, ale společnost trpěla nedostatkem investic a rozvoje. Rozhodnutí společnosti Brother na získání této továrny jí pomohlo etablovat se na britském trhu.
 
Tento produkt, navržený společností CDCC a zkonstruovaný firmou Brother, vedl k rozhodnutí rozšířit působnost do oblasti kancelářské techniky. To se stalo rozhodujícím mezníkem pro firmu, jakou Brother je v současnosti.
V návaznosti na rozhodnutí o rozšíření působnosti si elektronické psací stroje Brother rychle získaly celosvětové uznání a vyvolaly významný růst a uznání firmy Brother jako klíčového inovátora v oblasti kancelářské techniky.
V reakci na nově vznikající technologii tisku, Brother rychle vyvinul vysokorychlostní laserové produkty pro měnící se trh kancelářských produktů. V dnešní době je Brother světovou třídou mezi výrobci v této kategorii.
Společnost Brother dokázala, že je skutečný inovátor a vyvinula zcela nový koncept technologie tisku štítků. Tato původní inovace pokračovala vývojem celého systému produktů na tvorbu štítků, které jsou k dispozici jako jedny z nejodolnějších na světě.
V návaznosti na celou řadu inovací společnost Brother dosáhla zásadního pokroku v integraci více funkcí do jednoho zařízení při vývoji své první laserové multifunkční tiskárny. Integrace tisku, skenování, faxování a telefonních funkcí do jednoho celku se stala novou průmyslovou metou a vytvořila zcela novou kategorii produktů.
Společnost Brother navázala na svůj úspěch laserových zařízení přijetím nejnovějšího standardu inkoustové technologie. Řada menších, tišších inkoustových modelů s barevným tiskem, která vyšla z integrace funkcí svého laserového předchůdce, zaznamenala velký úspěch.
Tento miniaturizovaný produkt mobilního tisku zůstává jediný svého druhu, který disponuje vysokým výkonem v tak malém zařízení. Inovace, která řeší jednu z největších výzev mobilní práce, byla rychle přijata všemi druhy organizací, u nichž je základem mobilita.
Skutečným průlomem 21. století, který vychází ze stávajících zkušeností firmy Brother s tvorbou štítků, je nová technologie umožňující tisknout radiofrekvenční identifikace značky. Tuto technologii, jejíž zavedení obvykle stojí statisíce, lze díky nejnovější inovaci Brother pořídit za zlomek běžné ceny. Je cenově dostupná téměř pro každé podnikání, které z ní může těžit.